reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Osuský

Peter Osuský

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Po novembri 1989 som sa angažoval v procese obnovy štruktúr zničených totalitou, predsedal prvému zasadnutiu akademického senátu svojej fakulty, spoluzakladal Slovenskú lekársku komoru. Univerzite Komenského som slúžil ako prodekan a prorektor. Zápas s mečiarizmom ma priviedol do politiky. Mojím politickým a životným krédom je masarykovské „nebáť sa a nekradnúť“. Slobody sme za dočkali. Čakáme na zodpovednosť – za seba, rodinu a krajinu. Zodpovednosť politikov i občanov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Rytier v ringu

Peter Osuský

Rytier v ringu

Pohľad na „slovenskú“ Wikipediu je pri hesle Július Torma príznačný. Jeden (slovom: jeden) riadok. Je za ním olympijské zlato, zlatá a dve bronzové medaily z majstrovstiev Európy a tiež 6 titulov majstra Maďarska a 10 titulov majstra Československa. Predovšetkým ale 989 (slovom: deväťstoosemdesiatdeväť) víťazstiev a 7 (slovom: sedem) prehier medzi povrazmi ringu. Doma – v Československu, neprehral ani jediný raz. Česká wikipedia je bohatšia, anglická ešte bohatšia a nemecká je dôvodom stať sa germanofilom. Ale bohatšia ako slovenská stránka je i francúzska, nórska, poľská a čuduj sa svete: estónska.

  • 28. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 976x
  • 4
Nezabudnutí olympionici?

Peter Osuský

Nezabudnutí olympionici?

Olympionik - kedysi titul vyhradený víťazom hier v Olympii, rozumej: olympio+nike (gr. víťazstvo). Niké je „rezortne príslušná“ bohyňa. Moderná doba latku znižuje, dnes je olympionikom každý účastník olympijských hier. Na vyrozprávanie príbehov dvoch „novodobých“, no na rozdiel od Sagana už predsa časom i osudmi patinovaných olympionikov mám v mojom milom .týždni k dispozícii 500 slov...

  • 28. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 136x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu