reklama

„Krucinál, to je materiál...“

Všetko je na webe. Aj záznam z divadelnej inscenácie z bratislavského Námestia slobody. Réžia a hlavná úloha: Marián Magát. V talári, s baretom...  inak zdravý, jesť mu chutí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (180)

Komparz skanduje a neúspešne trhá modrú vlajku s hviezdičkami. Rekvizitár zabudol narezať okraj a tak ju statní junáci – záchrancovia Európy šklbú ako psi kosť. Pardon, aby som nekrivdil, v pásavom tričku sa do šklbania celou váhou vložila i jediná veľryba žijúca na Slovensku, no ani jej nadľudská sila nestačila. Rozhnevaný režisér nadáva: „krucinál, to je materiál!“ Proste: nejsou lidi! Z poldruhej tisícky „nahlásených“ prišli sotva dve stovky. Magát dúfal vo „full house“... ale roduverní zrejme nemali na električku, lebo študentské ani dôchodcovské zľavy sa tohto valného zhromaždenia hnedej inteligencie nemohli týkať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Strih: námestie SNP. Bez talára a pod burcujúcim heslom „Na pláž!“ Neskandovalo sa – Angela Merkelová obišla nasucho. Pri pouličných „kolečkách“ som robil ZPZ. Pre tých, ktorí nestihli absolvovať službu vlasti v ČSĽA: zadná pochodová záštita. S Maňom Hubom sme nemuseli zbierať obete pekelnej horúčavy, všetci prežili. Málokde človek stretne toľko súcich kamarátov. Za Ľubošom Lorenzom chodievam na súd do Svidníka. Pekné od neho – teraz prišiel on. Zabudol som pozdraviť jeho milú mamu, čo týmto robím. Zahliadol som moderátora Fejéra, kráčal som s redaktorom Vydrom z .týždňa. Prišli ako občania. Tak ako Fedor Gál. Občania ešte žijú!

Peter Osuský

Peter Osuský

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Po novembri 1989 som sa angažoval v procese obnovy štruktúr zničených totalitou, predsedal prvému zasadnutiu akademického senátu svojej fakulty, spoluzakladal Slovenskú lekársku komoru. Univerzite Komenského som slúžil ako prodekan a prorektor. Zápas s mečiarizmom ma priviedol do politiky. Mojím politickým a životným krédom je masarykovské „nebáť sa a nekradnúť“. Slobody sme za dočkali. Čakáme na zodpovednosť – za seba, rodinu a krajinu. Zodpovednosť politikov i občanov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu